* @copyright Copyright (C) 2014 wpopal.com. All Rights Reserved. * @license GNU/GPL v2 or later http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html * * @website http://www.wpopal.com * @support http://www.wpopal.com/support/forum.html */?>

تمرین برای کشش پشت ران

فیزیوتراپ ها عقیده دارند که تعداد زیادی از درد ها، صدمات، و عدم تعادل عضلانی برای افراد برای تاندون های فلکسور (flexor) می باشد. یکی از از دردهای شایع از این فلکسورها برای ران پا است. در افرادی که پشت میز می نشینند و یا برای وزنه بردارانی که نمی دانند در هنگام وزنه برداشتن چگونه به درستی glutes را درگیر کنند. این صدمات بیشتر به وجود می آید.امروز در مدیر ذهن قصد داریم بهترین تمرین برای فلکسور ران را برای شما توضیح دهیم. البته توجه داشته باشید که این راه حل کلی برای مشکل ایجاد شده برای شما نیست و فقط باید یک راه پیشگیری برای شما می باشد. به این نکات توجه داشته باشید:

۱-رفع عدم توازن عضلانی

اگر احساس می کنید فلکسورهای ران شما نیز همیشه تنگ است باید علت یابی کنید. فلکسورها به خودی خود تنگ نمی باشند بلکه آنها معمولا به دلیل جبران ضعف ناحیه های دیگر عضلات و همچنین قرار دادن آنها به طور مداوم در یک موقعیت دائمی مثلا دائم ایستادن یا دائم نشستن دچار مشکل می شوند. علل این ضعف در زنجیره های پشت پا، هم ترازی ضعیف تاندوم ها، مشکل حرکتی وضعف بسیار زیاد آنها می باشد یا می تواند ترکیبی از این عوامل باشد. اگر می خواهید فلکسور های پای خود را از دست ندهید حتما به پیش یک متخصص بروید تا موقعیت تاندونهای شما را ارزیابی کند و بتواند نقاط ضعف عضلات شما را شناسایی کند.

۲- کشش عضله: گاهی اوقات برای افراد نیازی به کشش تاندون فلکسور ران نیست اما همه افراد می توانند این کار را انجام دهند و از کشش تاندون فلکسور بهره مند شوند و با این کار از تنگ شدن آن جلوگیری کنند.

21

در این جا ما برای پیشگیری از ایجاد تنگی فلکسور یک تمرین در نظر گرفته ایم. با مدیر ذهن همراه باشید:

یکی از پاها طوری قرار دهید که کف پا بر روی زمین باشد و زانو به حالت خمیده باشد. حال زانوی پای دیگر را بر زمین بگذارید و پا را از عقب بکشید.

 در این حرکت همانطور که در تصویر می بینید از یک چوب استفاده کنید و آن را در روبروی خود قرار دهید و چوب را به سمت زمین فشار دهید.

بدن خود را راست نگه دارید و و برای شروع تمرین بالاتنه خود را به چوب نزدیک کنید و مجددا دور شوید. وقتی به چوب نزدیک می شوید تا ۲ دقیقه حالت خود را حفظ کنید.

به همین سادگی این تمرین را می توانید در هرمکانی انجام دهید در این حرکات به تمامی فلکسورهای پشت پا فشار می آید. و باعث کشش لازم برای آنها میشود.

منبع: (+)

این نوشته را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده: اروند طباطبایی

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.