* @copyright Copyright (C) 2014 wpopal.com. All Rights Reserved. * @license GNU/GPL v2 or later http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html * * @website http://www.wpopal.com * @support http://www.wpopal.com/support/forum.html */?>
7 نکته طلایی قبل از رزمی کار شدن - مدیر ذهن

۷ نکته طلایی قبل از رزمی کار شدن

آیا تا به حال فیلم رزمی دیده اید؟ هیجان بعد از فیلم چقدر برایتان جذاب بود؟ آیا دوست داشتید که شما هم بتوانید آن حرکات را انجام دهید؟ چگونه میتوان هنری رزمی را بیاموزیم؟ با آموختن هنری رزمی زندگی شما تغییر میکند.

ولی قبل از وارد شدن به دنیای هنرهای رزمی ۷ نکته ی طلایی زیر را فراموش نکنید :

۱-    طرز فکر خود را نسبت به هنرهای رزمی تغییر دهید! هنر رزمی به شما فقط آموزش مبارزه ی جسمی نمیدهد! شما با آموختن هنری رزمی همزمان آموزش تفکر و تمرکز کردن را خواهید دید .

۲-    برای تبدیل شدن به یک هنرمند رزمی ماهر باید حتما در کلاسها شرکت کنید . فراگیری هنری رزمی گام به گام و همراه استاد باید باشد .این نکته را فراموش نکنید که هر مربی ممکن است سبک خود را داشته باشد . پس با توجه به سبکی که علاقه دارید مربی و باشگاه تان را انتخاب کنید .

۳-    طرز فکر خود را بار دیگر تغییر دهید!هنر رزمی شامل فنون مختلفی میشود که ممکن است بعضی از آنها برای شما جذاب باشند .پس برای ماهر شدن باید همه را فراگیرید اگر چه خوشتان نیاید!

 

۴-    چند هنر رزمی را امتحان کنید! تنها به نظر اطرافیان اکتفا نکنید.هنر مورد علاقه تان را برای چند روز هم که شده از نزدیک ببینید و تجربه کنید و بعد تصمیم برای حرفه ای شدن در آن هنر بگیرید!

۵-    پیشرفت در هنر رزمی منوط به تکرار و تمرین روزمره است .به چند فنی که آموخته اید اکتفا نکنید و آموزش فنون جدید را در دستور کار قرار دهید.تکرار و تمرین را فراموش نکنید!

۶-    صبور باشد !شاید تا ۶ ماه فن خاصی یاد نگیرید!همه ی حرفه ای ها دوران مبتدی هنری رزمی را گذرانده اند.پس صبور باشید و قدم به قدم با استاد خود همراه شوید تا شما را برای عبور از کلاس ابتدایی رزمی کمک کند .فراموش نکنید که استاد شدن در یک هنر رزمی سالها طول خواهد کشید .

۷-    فنون رزمی را مانند ربات یاد نگیرید! فنونی را که آموخته اید بصورت آزادانه استفاده کنید.آنرا گسترش بدهید و در برابر دوستانتان آنها را به نمایش بگذارید !

 

 منبع(+)

این نوشته را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده: اروند طباطبایی

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.