* @copyright Copyright (C) 2014 wpopal.com. All Rights Reserved. * @license GNU/GPL v2 or later http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html * * @website http://www.wpopal.com * @support http://www.wpopal.com/support/forum.html */?>

چرا کودکانمان را به یادگیری هنرهای رزمی تشویق کنیم ؟

آیا شما هم مثل هر پدر و مادر دیگری نگران آینده ی فرزند دلبندتان هستید ؟ اگر پاسختان مثبت است این مقاله را با دقت بخوانید. امیدوارم دریچه یی تازه برای رسیدن به آرامش و آسودگی خیال در مورد زندگی کودکان، به روی شما بگشاید.

تعدادی از دلایلی که باید کودکمان را تشویق به تمرینات هنرهای رزمی کنیم ؟

آنها فعالتر می شوند

متاسفانه یکی از مشکلات  شایع در بین جوامع بشری به خصوص کودکان، مشکل چاقی است. علت چاقی بیش از اندازه در کودکان عدم تحرک و استفاده از غذای ناسالم است که در نتیجه الگوی نادرست در تغذیه و عدم فعالیت ایجاد می شود .هنرهای رزمی باعث تحرک و فعالیت جسمی کودکمان شده و تناسب اندام و سلامتی را برای آنها به ارمغان می آورد.

افزایش تمرکز و رسیدن به آرامش

در هنرهای رزمی کودکان می آموزند زمانی را به ارتقا روح خود اختصاص دهند رزمی کاران بزرگی مانند اویاما نه تنها جسم خود را پرورش می دادند بلکه به تقویت روح و از بین بردن نقاط ضعف خود مانند عدم آرامش و عدم تمرکز نیز می پرداختند. پس نتیجه می گیریم با آموزش هنرهای رزمی به کودکانمان باعث افزایش آرامش و تمرکز آنها خواهیم شد.

چرا کودکانمان را به یادگیری هنرهای رزمی تشویق کنیم ؟ - مدیرذهن

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

کودکان در حین یادگیری هنرهای رزمی می آموزند که برای اینکه دیگران او را دوست داشته باشند و به او احترام بگذارند ابتدا خود او باید خودش را دوست داشته باشد و به خود احترام بگذارد. این طرز تفکر باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در کودکان می شود و با این طرز تفکر آینده یی درخشان در انتظار او خواهد بود.

 هماهنگ شدن ذهن و بدن

هنرهای رزمی باعث می شود کودک ما موازی رشد و قدرت جسمی به تعالی روحی و ذهنی نیز برسد. او با بدنی ورزیده دارای ذهنی متعالی است که از هر ترس و وحشتی به دور است و شجاعت در رفتار او موج خواهد زد. او حین یادگیری هنرهای رزمی افکار و ذهنیت خود در مورد مسائل پیرامونش را نیز تقویت می کند.

برای هر چه پر بارتر شدن بخش دانستنی های مدیر ذهن منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم شما می توانید از طریق فرم نظرات که در بخش پایانی صفحه قرار دارد با ما در ارتباط باشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده: مریم منتظری

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.