* @copyright Copyright (C) 2014 wpopal.com. All Rights Reserved. * @license GNU/GPL v2 or later http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html * * @website http://www.wpopal.com * @support http://www.wpopal.com/support/forum.html */?>
گام به گام تا تناسب اندام ، ویژه ورزشکاران - مدیرذهن

گام به گام تا تناسب اندام ، ویژه ورزشکاران

هر ورزشکاری در شروع کار برای به دست آوردن تناسب اندام و افزایش قدرت ماهیچه ها به دنبال کاهش وزن است وزن انسان از طریق از دست دادن چربی های اضافی کاهش می یابد نکته ی مهم اینجاست :

مناسب ترین روش برای کاهش وزن و از دست دادن چربی اضافی چیست ؟

روش های زیادی برای کم کردن وزن وجود دارد. اگر سری به ژورنال های تناسب اندام و تیترهای جذاب تبلیغاتی در این زمینه بزنید همه ی آنها راه حل هایی را به شما پیشنهاد می کنند، مثلا استفاده از فلان دارو یا فلان وسیله ی ورزشی که وزن شما در مدت زمان کوتاهی به سطح ایده ال می رساند. سوال اینجاست ؟

آیا راه حل کوتاه مدتی برای کاهش وزن وجود دارد ؟

در این مقاله قصد داریم به تک تک سوالات پیش رو پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

راه حل های صحیح کاهش وزن :

صبور بودن :

در قدم اول باید خود را توجیه کنیم که هیچ روش کوتاه مدتی برای لاغری و کاهش چربی های اضافی بدن وجود ندارد در این صورت خود را برای پیروی از یک برنامه ی بلند مدت اما نتیجه بخش برای کاهش وزن آماده  کنید.

رژیم غذایی مناسب :

با یقین به این حقیقت که هیچ راه میانبری برای به دست آوردن تناسب اندام وجود ندارد به سراغ مرحله ی بعد یعنی استفاده از رژیم غذایی مناسب می رویم .هر ورزشکاری باید یک برنامه ی غذایی سالم داشته باشد منظور از رژیم غذایی سالم حذف وعده های غذایی نیست بلکه کاهش حجم غذا و استفاده از موادی با ارزش غذایی بالاست. استفاده از غذاهای کم کالری، چربی های طبیعی، پروتئین ها و سبزیجات بلندترین گام به سمت کاهش وزن و تناسب اندام در طولانی مدت می باشند.

برنامه ریزی استراتژیک :

همانگونه که قبلا اشاره شد روش های کوتاه مدت شاید نتیجه بخش باشند و ورزشکاران را به تناسب اندام دلخواه خود برسانند اما در بلند مدت تبعات دردناکی را در پی خواهند داشت ما به سراغ برنامه یی سالم می رویم که مارا قدم به قدم به سایز مورد نظرمان برساند

این نوشته را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده: مریم منتظری

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.