* @copyright Copyright (C) 2014 wpopal.com. All Rights Reserved. * @license GNU/GPL v2 or later http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html * * @website http://www.wpopal.com * @support http://www.wpopal.com/support/forum.html */?>

رمزموفقیت ستارگان کاراته

آیا تا بحال فکر کرده اید که بین کاراته کاهایی که به قهرمانی دنیا رسیده اند، چه نقطه مشترکی وجود دارد؟همه آنها برای رسیدن به اهداف خود از امکانات و شرایط خود، چه کم و چه زیاد نهایت استفاده را می برند تا به هدف خود برسند.

اما واقعا چه عواملی باعث شده است که آنها هرروزدر تمرینات ، عملکرد ، مسابقات و کلا در کاراته رشد داشته و از پله های نردبان موفقیت ، پیشرفت و قهرمانی دائم در حال بالا رقتن باشند ؟

شش کلید طلایی وجود دارد که به آنها انگیزه می دهد تمرینات سخت قهرمانی را تحمل کنند .این شش معجون موفقیت را برای شما به اختصار توضیح می دهیم.

کلید اول: عشق و علاقه

با دوست داشتن کاراته ، به ارتقای روحی بالا نائل می شوید این ارتقای روحی فوق العاده ، بالاترین میزان تحمل و بردباری را به شما می بخشد.عشق و علاقه به همراه شور و شوق صفتی است که به کاراته معنا و مفهوم می دهد.

کلید دوم: ایمان و باور

باید بدانید که تنها کاراته کاهایی قهرمان جهان می شوند، که باور کرده اند می توانند. در سایه ایمان و باور است می توانیم هر سختی را از پیش پای خود برداریم .

کلید سوم: طرح و نقشه و برنامه ای هدفمند

اگر شما به درستی برنامه هدفدار خودرا پایه ریزی کنید می دانید که قصد دارید چه کار انجام دهید و به کجا برسید.برنامه ریزی راهی است که به واسطه آن قادرید توانمندیها، استعداد ها ، قابلیت ها و تجارب خودرا در یک راستا متمرکز ساخته و در نتیجه در مسیر صحیح رشد و پیشرفت قرار بگیرید.

همه آنها برای رسیدن به اهداف خود از امکانات و شرایط خود، چه کم و چه زیاد نهایت استفاده را می برند تا به هدف خود برسند.

کلید چهارم: جلب توجه دیگران

شما باید از این توانایی برخوردار گردید که نظر دیگران را نسبت به خود ، تمرینات و عملکردتان  به طرق مختلف جلب کنید و با دیگران رابطه ای تنگاتنگ و صمیمانه داشته باشید.اگر به کاراته کاهای موفق توجه کنید می بینید تمامی آنها در این مورد تبحر دارند .شما با جلب توجه کردن در مقابل موفق ها می توانید پلی برای کامیابی پیدا کنید .بدانید نحوه گفتگو و نوع روابط بخش مهمی از زندگی ورزشی است.

کلید پنجم: میزان توانایی و توانمندی

قهرمانی و موفقیت با سستی ،سهل انگاری ،بی حالی و تنبلی بیگانه است . هدف شما در کاراته بایستی صعود از نردبان توانایی ها و توانمندی ها باشد.خود را دست کم نگیرید و به توانایی های خود چنگ زده و در راه هدفتان از آنها بهره ببرید .

کلید ششم: تسلط به کاتا یا فنون کومیته

آنچه که در تمامی کاراته کاهای موفق مشترک می باشد .این است که آنها در تمرینات خود، چه کاتا و چه در کومیته جدیت خاصی دارند تا با تسلط کامل بتوانند کاتای خودرا اجرا کرده و داوران و تماشگران را مجذوب حرکات زیبای خود کنند و یا در فنون کومیته به خوبی مهارت یابند و مسلط شوند تا بتوانند رقبای خود را شکست دهند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید!

درباره نویسنده: مریم منتظری

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.